برای داشتن آینده ای آسوده و آرام کدام بیمه را انتخاب کنم؟|2021/03


انتخاب بیمه عمر

برای داشتن آینده ای آسوده و آرام کدام بیمه را انتخاب کنم؟

این روزها شرکت های بیمه ی زیادی وجود دارد که هر کدام ویژگی ها و ابعاد مختلف و شاخص های متفاوتی دارند. برای مردم این سوال ایجاد می شود که بهترین بیمه عمر و سرمایه گذاری را کدام یک از شرکت های بیمه دارد؟

من را همراهی کنید تا در این مقاله معیار ها و ملاک های بهترین بیمه ی عمر را با شما به اشتراک بگذارم.

همه ی شرکت های بیمه، زیر نظر بیمه مرکزی فعالیت می کنند و بر اساس قوانین و شرایط بیمه مرکزی فعالیت می کنند که در برخی از شرایط  و پوشش مشترک هستند ولی تفاوت هایی در سقف پرداخت یا میزان سود دهی و … بین آنها وجود دارد.

مفهوم بیمه ی عمر برای افراد مختلف متفاوت است مثلا بعضی افراد بیمه عمر را برای داشتن سود و سرمایه گذاری بلند مدت می خرند و برخی دیگر استفاده از پوشش های بیمه ای برایشان در بیمه نامه مهم است.

عوامل زیادی در انتخاب بهترین بیمه عمر و سرمایه گذاری تاثیر گذار است از جمله مواردی مثل:

میزان پوشش ارائه شده، سقف پرداختی هر کدام از آنها، سهولت در دریافت هزینه ها در زمان نیاز توسط بیمه گذار، کامل بودن پوشش های بیمه ای، بالا بودن میزان سود قطعی پرداختی، میزان توانگری مالی شرکت بیمه.

همچنین عملکرد و سابقه ای که شرکت بیمه دارد از جمله عواملی است که برای خرید بهترین بیمه عمر و سرمایه گذاری باید به آن توجه کرد. علاوه بر آن تعداد و نزدیک  بودن شعبات، میزان و سرعت پاسخگویی نمایندگان و نحوه خدمات رسانی شرکت بیمه در انتخاب بیمه بی تاثیر نیست.

در سالهای اخیر شرکت هایی که پرداخت های آنلاین و یا در محل سکونت مشتری را انجام داده اند، محبوبیت زیادی بین مردم دارند که به دلایل زیر شرکت بیمه ما از محبوبیت بالایی برخوردار است؛

در سال ۹۸ سطح توانگری شرکت بیمه ما، یک بود که بالاترین جایگاه را در بین شرکت های رقیب از  آن خود کرد. در سال های اخیر داری حداقل سود مشارکت: ۱۹.۶۰٪ و حداکثر سود مشارکت آن ۲۷.۵۰٪ است؛ در سال ۹۸ میانگین سود مشارکت در منافع ۲۵٪ است که نسبت به دیگر شرکت های بیمه سود بیشتری دارد ( میانگین سود سال ۹۹ هنوز به طور کامل ارائه نشده و برای اطلاع بیشتر از سود سال آینده به سایت  ww.bimema.ir   مراجعه کنید.) همچنین شرکت بیمه ما در سال ۹۸ و ۹۹ داری بهترین پوشش های بیمه ای بوده که در زیر به تعدادی از آن  پوشش ها و مقدار سقف هایی که دارد می پردازم؛

پوشش های فوت به هر علت: اگر فرد به هر علت طبیعی ای فوت کند، ذی نفعان فرد ۲۵ برابر حق بیمه تا سقف یک میلیارد تومان دریافت میکند.

پوشش فوت بر اثر حادثه: اگر فرد بر اثر هر حادثه یا تصادفی فوت کند، ذی نفعان فرد ۴ برابر سرمایه فوت یا ۱۰۰ برابر حق بیمه به علاوه سرمایه فوت به هر علت به ذی نفعان فرد تعلق می گیرد که سقف آن ۲ میلیارد است

سرمایه امراض خاص: امراضی مانند سکته مغزی، سکته قلبی، عمل قلب باز، پیوند اعضای اصلی بدن مثل کبد، کلیه، ریه، مغز و استخوان و… . همچنین انواع سرطان ها به جز سرطان پوست (شامل افرادی است که از ۱ تا ۶۰ سال سن دارند) که 7/5 برابر سرمایه فوت تا سقف ۵۰ میلیون به ذی نفعان فرد تعلق می گیرد

نقص عضو: نقص عضو در اثر حادثه ۱۰۰ برابر سرمایه فوت است یعنی پوشش نقص عضو به اندازه ی سرمایه فوت است.

هزینه پزشکی: هزینه پزشکی ۵ برابر حق بیمه است و تا سقف ۵۰ میلیون یا ۲۰ درصد سرمایه فوت است.

پوشش از کار افتادگی: شخص اگر از کار افتاده باشد چه در اثر بیماری، چه در اثر حادثه هم از پرداخت حق بیمه معاف میشود هم ۳ برابر از آخرین پرداختی حق بیمه، حقوق می گیرد ( این پوشش شامل افرادی است که از ۱۸ تا ۶۰ سال سن دارند).

وام: در پایان سال دوم، ۹۰ درصد اندوخته را می تواند بدون هیچ ضامن یا شرایط خاصی وام بگیرد که برای باز پرداختی وام، سود خاصی ندارد و فقط در ابتدای کار ۴٪ کارمزد کسر می شود.

در شرکت بیمه ما نرخ سود روز شمار علی الحساب به میزان ۱۶ درصد برای دو سال اول و ۱۳ درصد برای دو سال دوم و نرخ سود ده درصد مازاد بر چهار سال تضمین می گردد. همچنین در شرکت بیمه ما برای راحتی بیمه گذاران با چند روش میشود حق بیمه را پرداخت کرد: ۳ ماهه، ۶ ماهه، یکساله و یکجا.

شرکت سهامی بیمه ما تنها شرکتی است که صورت حساب بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری را به بیمه گذاران خود ارائه می دهد و آنها را در جریان هزینه های صرف شده قرار می دهد.

معیار ها و ملاک های فوق در تعیین بهترین بیمه عمر تاثیر گذار است  و باید قبل از خرید بیمه به تمام نکات و جزئیات آن توجه کرد که بر اساس جستجو در شبکه های مجازی و گوگل شما متوجه میشوید که بیمه ما جزو پر طرفدار ترین و بهترین بیمه نزد مردم است و در مقابل رقبان خود حرفی برای گفتن دارد.

برای اطلاع بیشتر می توانید با همکاران ما تماس بگیرید و یا به سایت بیمه ما مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه درباره ماتماس با ما